Dag 7 - naar Londen via Cambridge - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Art-Jan Munnik - WaarBenJij.nu Dag 7 - naar Londen via Cambridge - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Art-Jan Munnik - WaarBenJij.nu

Dag 7 - naar Londen via Cambridge

Blijf op de hoogte en volg Art-Jan

12 Juni 2017 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Na het laatste hotelonbijt de koffer gaan pakken om naar londen te gaan. Ongeveer 4 uur rijden, dus tijd zat om nog even wat anders bekijken. Via een kleine omweg werd dat Cambridge. Na het zoeken van een parkeergarage, de stad ingelopen. Uiteraard veel studenten en toeristen, vooral Aziatisch. Ook hier weer veel ouwe gebouwe, maar wel leuk om te zien.

Veel studenten die wat proberen bij te verdienen als gids en proberen een groep mensen te krijgen die ze rondleiden. De universiteit lopen ze langs en vertellen waar je tickets kan kopen om binnen te kunnen kijken.

Het werd tijd om verder richting Londen te gaan. Het was nog 1,5 uur rijDe eigenaren van de B&B hadden buiten de flat hde sleutel verstopt dus ik hoefde niet te wachten to ze om 7 uur thuis waren. Ik kwam om kwartover 6 aan en kon dus naar binnen. Ik zit nu in een appartement op de 8ste verdieping, uitzicht op Londen, boven op het dakterras is de London Eye te zien.

I loden was het behoorlijk druk en was rijden behoorlijk inspannend. Vanavond dus rustig zitten, beetje Netflix en vroeg gaan slapen.