Dag 3 - naar Halifax - Reisverslag uit Halifax, Verenigd Koninkrijk van Art-Jan Munnik - WaarBenJij.nu Dag 3 - naar Halifax - Reisverslag uit Halifax, Verenigd Koninkrijk van Art-Jan Munnik - WaarBenJij.nu

Dag 3 - naar Halifax

Blijf op de hoogte en volg Art-Jan

08 Juni 2017 | Verenigd Koninkrijk, Halifax

Vandaag een reisdagje. Na ontbijt vertrek naar de Tesco om wat te eten te hebben en gelijk maar tanken. Navigatie op "vermijden snelweg", want het is niet heel ver en rijden door de country site is ook leuk. Helaas zit het weer niet mee, als ik wat leuks zie, regent het behoorlijk, dus dan maar gewoon verder rijden.

Halverwege de navigatie weer ingesteld dat er ook snelwegen gekozen worden en ingesteld om Manchacter te gaan bekijken. Dit kwam er niet van want er werd overal aan de weg gewerkt, zowel de snelweg als de binnenwegen. Op 1 of andere manier kwam ik steeds op hetzelfde punt uit. Ook de weg naar Halifax was een probleem voor de navigatie. Ben gewoon gaan rijden tot ik niet meer om hoefde te keren. Was wel om en weer genoeg files gehad.

Het hotel is wat beter dan het vorige, maar ligt niet gezellig. Gelukkig de auto bij me.

Al met al een vermoeiende dag geweest, maar toch genoeg gezien